Christelijk Zuidlaarder Mannenkoor
copyright 2018-2023 CZM

CD

Voorjaarsconcert 2019

Van het voorjaarsconcert zijn live opnamen gemaakt. Deze zijn verwerkt tot een in gelimiteerde oplage professioneel geperste CD. Deze kost slechts 10 euro per stuk en bevat 17 nummers van het voorjaarsconcert waarvan een aanzienlijk aantal nummers met medewerking van Judith Sportel en/of Jan Lenselink. Opname en montage is gedaan door Gerrit de Vries en het grafisch ontwerp is gedaan door Roland Veen. Om de CD te bestellen kunt u contact opnemen met één van de koorleden uit uw kennissenkring, of bellen met de Penningmeester, 050-409 13 20, of een e- mail sturen naar cd@czmkoor.nl. Het is eventueel mogelijk de CD te verzenden, als u hiervoor kiest wordt er 4 euro in rekening gebracht per bestelling als bijdrage in de verzendkosten.
CD Voorjaarsconcert

CD

Voorjaarsconcert 2019

Van het voorjaarsconcert zijn live opnamen gemaakt. Deze zijn verwerkt tot een in gelimiteerde oplage professioneel geperste CD. Deze kost slechts 10 euro per stuk en bevat 17 nummers van het voorjaarsconcert waarvan een aanzienlijk aantal nummers met medewerking van Judith Sportel en/of Jan Lenselink. Opname en montage is gedaan door Gerrit de Vries en het grafisch ontwerp is gedaan door Roland Veen. Om de CD te bestellen kunt u contact opnemen met één van de koorleden uit uw kennissenkring, of bellen met de Penningmeester, 050-409 13 20, of een e-mail sturen naar cd@czmkoor.nl. Het is eventueel mogelijk de CD te verzenden, als u hiervoor kiest wordt er 4 euro in rekening gebracht per bestelling als bijdrage in de verzendkosten.
copyright 2018-2023 CZM
CD Voorjaarsconcert